Het is de eerste keer dat we een clubwedstrijd organiseren, dus het is nog een beetje oefenen. Uiteraard kunnen alleen onze eigen leden deelnemen.
Om deel te nemen aan de competitie moet je je eerst en vooral inschrijven via de website en het aantal foto’s waarmee je wilt deelnemen vermelden (maximaal 5 beelden per deelnemer). Inschrijven kan tot 11 maart 2012.
Wie deelneemt, brengt op 21 maart het aantal foto’s mee dat kan meedoen. Het aantal beelden per deelnemer kan lager dan 5 zijn, want de wedstrijd is voorzien op ongeveer 50 foto’s in totaal. De wedstrijdcommissie geeft je de nodige informatie na het afsluiten van de inschrijvingen.
Jouw foto’s druk je af op 20×30 cm, zet je in een passe-partout en breng je binnen in een gesloten omslag met daarop je naam. De wedstrijdcommissie brengt dan een referentie aan op de achterkant van je foto (Post-It) zodat we weten wie achter dat beeld zit. De beelden worden dan beoordeeld door de aanwezigen op de clubavond van 21 maart 2012. Het stemsysteem wordt ter plekke uitgelegd.
De foto met de beste score wint eeuwige roem én een ernstig te nemen verrassingsprijs.
Het liefst van al zien we recente beelden in de wedstrijd, maar een absolute regel is dat niet. We zien het thema ook ruim. Carnaval is op vele manieren in onze maatschappij aanwezig en kan dus ook heel divers in beeld worden gebracht.
Het verslag, sfeerfoto’s en top 3 vind je hier.